Dvojka.sk

  • Zväčšiť veľkosť fontu
  • Štandartná veľkosť fontu
  • Zmenšiť veľkosť fontu
Info o ZŠ Články o našich stránkach Komentáre k článkom

Komentáre k článkom

E-mail Vytlačiť

Milí návštevníci, naše stránky sme rozšírili o možnosť komentovania vybraných článkov. Odkaz na zaslanie komentára sa nachádza na konci každého článku, u ktorého sú komentáre povolené, je však prístupný len zaregistrovaným a prihláseným čitateľom našich stránok.

O registráciu môže požiadať každý návštevník našich stránok. Napíšte e-mail na adresu Adresa je chránená pred spambotmi. Na jej zobrazenie treba zapnúť JavaScript. s uvedením týchto údajov: krstné meno, priezvisko, trieda (len žiak školy), rok narodenia (len žiak školy) a prezývka, pod ktorou chcete vystupovať (nepovinný údaj). O prihlasovacie údaje tiež môžete požiadať priamo v škole uč. Poláka.

Na stránky sa prihlásite pomocou prihlasovacieho formulára, ktorý sa nachádza v ľavom menu našich stránok zadaním užívateľského mena a hesla, ktoré dostanete pri registrácii:

Prosíme Vás, aby ste články komentovali adresne, teda komentár písali k tomu článku, ku ktorému naozaj patrí. Komentáre, ktoré nebudú spĺňať uvedenú podmienku budú zmazané.

Pripomíname, že tiež máte možnosť požiadať o registráciu do našej školskej fotogalérie a po zaregistrovaní uverejňovať prakticky neobmedzené množstvo fotografií. Bližšie informácie k osobným fotogalériám nájdete tu.

 

Fotogaléria školy

Reklamný panel

Aktuálne odkazy

Zoznam stredných škôl
Vyber si strednú školu
Ako na strednú školu
Informácie o možnostiach štúdia

Viete, že máte možnosť odoberať novinky z našich stránok e-mailom? Po jednoduchej registrácii budete o novinkách informovaní v pravidelných intervaloch e-mailom, ktorého vzor si môžete pozrieť tu. Informačný e-mail je zaregistrovaným užívateľom zaslaný len v tom prípade, ak v danom období na našich stránkach pribudne alebo je aktualizovaný článok. Je to teda vhodná možnosť, ako sa dozvedieť napr. o novom článku aj keď sa neobjaví na titulnej strane alebo o zmene v oznamoch jednotlivých tried.